lunes, 21 de octubre de 2013

O CENTRO SOCIAL A REVIRA SOFRE PINTADAS FASCISTAS


"Galicia es España", "cerda" ou simboloxía fascista foron as pintadas que deixaron un grupo de neonazis.
Por Galicia Confidencial | Pontevedra | 19/10/2013



O Centro Social A Revira de Pontevedra, un lugar onde se realizan numerosas actividades sociais, foi atacado esta madrugada "por elementos nazi-fascistas" con pintadas que encheron as paredes deste local de lemas fascistas. Ademais, a vivenda dunmha militante desta asociación foi pintada coa mesma simboloxía e con lemas sexistas como "cerda".


"A intensa actividade na rua que vem desenvolvendo nos últimos anos a A.C. Reviraprovocou as iras de elementos fascistas da cidade, que se bem é certo nom é esta a primeira vez que atacam o nosso centro social -na antigua ubicaçom o nosso local sofreu um ataque incendiário-", suliñou esta asociación nun cumunicado no que apunta que onte pola tarde-noite viuse no casco vello de Pontevedra a "un grupo de neonazis".

A pesar desta nova agresión, A Revira suliña que seguirá traballando "para contribuír á construçom nacional da Galiza, defender e promover a língua e cultura galega, o meio ambiente, os direitos da mulher e difundir valores solidários e internacionalistas".
 CASTELAN:

EL CENTRO SOCIAL A REVIRA SUFRE PINTADAS FASCISTAS
"Galicia eres de España", "cerda" o simbología fascista fueron las pintadas que dejaron un grupo de neonazis.

El Centro Social A Revira de Pontevedra, un lugar donde se realizan numerosas actividades sociales, fue atacado esta madrugada "por elementos nazi-fascistas" con pintadas que llenaron las paredes de este local de lemas fascistas. Además, la vivienda de un militante de esta asociación fue pintada con la misma simbología y con léemelas sexistas como "cerda".

"La intensa actividad en la calle que viene desarrollando en los últimos años a La.C. Revira provocó las iras de elementos fascistas de la ciudad, que se bien es cierto no es esta la primera vez que atacan el nuestro centro social -en la antigua ubicación el nuestro  local sufrió un ataque incendiario -", señala  esta asociación en un comunicado en el que apunta que ayer por la tarde-noche se vio en el casco viejo de Pontevedra a "un grupo de neonazis".

A pesar de esta nueva agresión, A Revira comunica que seguirá trabajando "para contribuir a la construcción  nacional de la Galiza, defender y promover a lengua y cultura gallega, el medio ambiente, los derechos de la mujer y difundir valores solidarios e internacionalistas".








No hay comentarios:

Publicar un comentario